Curier rapid - fără kilometrii suplimentari în orașe și sate. Plata transportului este 19 ron pentru Național, pentru maxim 3 Kg.

Comenzile înregistrate vor fi livrate dacă produsele se află fizic în stoc magazin, informarea "in stoc" nu confirmă 100% stocul din magazin

Livrare și plată

Ridicarea produselor

Ridicarea produselor direct din magazin se poate face fără o comandă sau cu o comandă plasată pe site.

Produsele pot fi ridicate dacă se află în stocul magazinului.



Condiții de livrare speciale

Pentru comenzile peste 1 ron cu livrare, modalitatea de plată este cu ramburs, cu cardul sau transfer bancar.

Curier rapid - fără kilometrii suplimentari în orașe și sate. Plata transportului este 19 ron pentru Național, pentru maxim 3 Kg.


Comenzile înregistrate vor fi livrate dacă produsele se află fizic în stoc magazin, informarea "in stoc" nu confirmă 100% stocul din magazin

Modalități de livrare

Produsele comandate se livrează conform modalității de livrare aleasă de dumneavoastră la înregistrarea comenzii.

Mai jos găsiți toate informațiile privind taxele de transport și modalitățile de livrare sau de ridicare a produselor direct din magazin.

Comenzile înregistrate de luni până vineri, până la 16:00 pentru Sameday, vor fi livrate în termen de 1-2 zile lucratoare de la predarea coletului către curier.

Acest serviciu este valabil pentru orice produs, dacă se află fizic în stoc magazin.

Clienții din București sunt invitați la magazin Luni - Vineri: 10:00 - 18:00, pentru a ridica produsele.

Clienții din afara Bucureștiului (și nu numai) vor putea primi produsele comandate cu ajutorul serviciului de curierat FAN Courier.

Livrarea produselor se face numai pe teritoriul României prin Sameday Courier în 24-48 ORE din momentul confirmării telefonice a comenzii pentru produsele aflate în stoc.

Comenzile înregistrate vor fi livrate dacă produsele se află fizic în stoc magazin, informarea "in stoc" nu confirmă 100% stocul din magazin

Pentru produsele care nu se află nici în stocul furnizorilor, veți fi anunțat telefonic sau prin e-mail.

Coletul va fi livrat direct la adresa dumneavoastră, în ziua livrării veți fi contactat telefonic de către agentul Sameday pentru a stabili ora la care puteți fi găsit la adresa de destinație.

 

Costuri de livrare:

Prin curier Fan Courier sau Sameday curier cu plata ramburs.



Plata produselor achiziționate se poate face si prin:

- intermediul curierului la orice sucursală Banca TRANSILVANIA în baza facturii proforme (depunere numerar);

- transfer bancar în baza facturii proforme;

- direct la magazin cu numerar sau card (3 Rate fără dobândă prin STAR CARD BT BANCA TRANSILVANIA).

- Plata online prin card (Visa/Maestro/Mastercard) - Tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele Sogest.

PO

RATE Prin card de credit emis de Raiffeisen Bank

Acum e mai ușor să-ți cumperi tot ce iți dorești cu cardul de cumpărături de la Raiffeisen Bank și poți să plătești în 12 RATE fără dobândă.

Rate fără dobândă 1 - 12 luni

Comision zero la toate cumpărăturile

Plăți sigure online pe site și în magazin

Magazinul online www.sogest.ro foloseste pentru tranzactiile online serviciile Raiffeisen Bank/Plationline.ro.

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina.

Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro).

Plata se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor prin Internet.

Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul bancii, magazinul nostru nu solicita si nu stocheaza niciun fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra. Important de stiut!

- Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!" Si rate (in cazul in care oferiti si plata in rate cu card de cumparaturi Raiffeisen) “Plata prin Cardul de cumparaturi Raiffeisen Bank in 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 rate fara dobanda.

Profita de optiunea rate lunare fixe, fara dobanda, folosind urmatoarele carduri de cumparaturi:

- Raiffeisen Bank Standard

- Raiffeisen Bank Vodafone

- Raiffeisen Bank eMag

- Raiffeisen Bank Gold

- Raiffeisen Bank World

Cum functioneaza facilitatea "Rate fara dobanda"

1. Alegi ca modalitate de plata “plata in rate fara dobanda prin cardul de cumparaturi Raiffeisen” si alege numarul de rate dorit – 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 rate

2. Efectuezi plata propriu-zisa

3. Urmaresti in raportul lunar de activitate datele referitoare la rata egala fara dobanda si la rambursare;

4. Rambursezi rata lunara pana la data scadentei, pentru a beneficia de dobanda 0%.

Pentru mai multe detalii despre programul Multishop acceseaza acest link (https://www.raiffeisen.ro/persoane-fizice/produsele-noastre/multishop/)



RATE Prin card de credit emis de Banca Transilvania

Acum e mai ușor să-ți cumperi tot ce iți dorești cu cardul STAR de la Banca Transilvania.

Ți-ai ales produsul dorit? Cu cardul STAR poți să plătești în 12 RATE fără dobândă.

Sunt incluse în programul STAR Card cardurile de cumpărături: STAR Forte, STAR Forte pentru Medici, STAR Gold, Visa Gold BT-Rotary, STAR Platinum,Visa Business Gold Credit Card,Visa Business Silver Credit Card, BT Flying Blue Classic și BT Flying Blue Premium

Dacă nu ai unul dintre cardurile din programul STAR aplică aici( dacă se poate pune linkul-http://www.starbt.ro/star-forte/?utm_source=afiliat&utm_medium=banner&utm_campaign=siteuri-partenere) și plătile online devin mai simple ca oricând:

Rate fără dobândă

Perioada de grație de până la 56 de zile

Comision zero la toate cumpărăturile

Plați sigure pe internet

Intră pe www.starbt.ro și află toate avantajele programului STAR.

0800 80 2273(CARD) Apel gratuit din orice rețea națională, fixă sau mobilă

*8028 Apelabil din orice rețea națională, fixă și mobilă
0264.594.337 Apelabil din orice rețea, inclusiv internațional



RATE Prin card de credit emis de Alpha Bank

“Opțiunea de plată în rate cu 0% dobândă prin cardul tău de credit de la Alpha Bank (AlphaCard Visa Credit, AlphaCard Visa Gold și Alpha MasterCard Credit)

Acest serviciu oferit de Alpha Bank permite deținătorilor de carduri de credit în lei emise de banca să beneficieze de o soluție de plată în rate flexibilă pentru bunurile/serviciile achiziționate cu cardurile de credit de la comercianții afiliați acestui serviciu.

Confortabil - Tot ce trebuie să faci este să selectezi numărul de rate în care dorești sî rambursezi contravaloarea comenzii. Tranzacția se va efectua în numărul de rate ales de tine exact la momentul efectuării plății;

Convenabil - Pentru a beneficia de 0% dobândă, trebuie să plătești lunar rata aferentă, egală cu costul bunurilor împărțit la numărul de luni ales pentru plată. Dacă sunt efectuate și alte tipuri de tranzacții, este necesară plata în întregime a sumei lunare datorate pentru a beneficia de dobândă 0%;

Flexibil - Poți alege plata în rate ori de cate ori dorești în limita liniei de credit aferenta cardului tău. Pe măsură ce rambursezi ratele lunare, sumele rambursate devin din nou disponibile pe contul tău de card;

Accesibil - Ești liber să folosești oricănd plata în rate în orice magazin partener; ai libertatea să alegi numărul de rate care ți se potrivește cel mai bine;

Transparent - Extrasul de cont de card emis lunar iți va arăta de fiecare dată ce rată trebuie să platești pentru luna curentă și suma ratelor viitoare rămase de plătit.



Pentru orice detalii, nu ezitați să ne contactați la: scsogest@yahoo.com sau telefonic Luni - Vineri: 10.00 -18.00 la: 0770988517, 0770893351, 0314271131.

1.Cum cumpar ?

Este necesar un coș de cumpărături de minim 1 ron pentru a valida o comandă.

COMANDA ONLINE:

Alegeţi produsele de care aveţi nevoie: navigaţi pe site prin categorii şi alegeţi produsele de care aveti nevoie. Oricand ne puteţi cere informaţii suplimentare despre un produs.
Adaugă în cos: acum trebuie doar un click
Coşul de cumpărături: aici vedeţi produsele pe care le-aţi ales căt şi preţul.

Aici puteţi şterge un produs din coş, puteţi modifica cantitatea. Dacă doriţi şi alte produse, folosiţi butonul Adaugă în coş. Iar dacă vreţi să finalizaţi comanda folosiţi butonul Finalizare comandă.
Autentificare: dacă suneţi client vechi trebuie doar să introduceţi adresa de e-mail şi parola iar dacă cumpăraţi prima dată de la noi, trebuie să vă creaţi un cont, introduceţi adresa de e-mail şi parola pe care o doriţi în câmpul parola şi confirmare parola.
Datele personale: introduceţi datele personale, începând cu numele, adresa şi un telefon unde vă putem găsi după care click pe Salvează modificările
Confirmare comandă: acesta este ultimul pas. Sunt afişate datele personale (adresa de livrare) şi coşul de cumpăraturi. Dacă sunt greşeli la datele personale click pe Modifică datele personale iar dacă vreţi să modificaţi coşul de cumpărături click pe Modifică coşul de cumpărături. Dacă totul este în regula şi datele sunt corecte, trimiteţi comanda. Cumpărarea produselor şi serviciilor prezentate pe site-ul www.sogest.ro implică acceptarea acestor termeni si conditii. Înregistrarea ca utilizator al acestui site, reprezintă acordul dumneavoastră implicit privind primirea mesajelor electronice legate de produsele comercializate.

2.Schimbarea termenilor şi condiţiilor:

SC SOGEST SRL îsi rezervă dreptul să facă modificări, actualizări privind termenii şi condiţiile, fără o notificare prealabilă şi fără precizarea motivelor. Continuarea folosirii site-ului implică acceptarea modificărilor efectuate.

3. Confidenţialitate:

Datele personale ale fiecărui client sunt confidenţiale şi vor fi folosite de catre S.C SOGEST S.R.L numai în scopul declarat al acestui site. Societatea noastră se obligă să nu furnizeze aceste date unei terţe persoane. S.C SOGEST S.R.L nu işi asuma responsabilitatea pentru pierderile de informaţii datorate erorilor produselor software sau eventualelor probleme de securitate ale serverului ce gazduieşte site-ul nostru.

4. Corectarea informaţiilor eronate:

S.C. SOGEST S.R.L nu işi asumă responsabilitatea pentru textele de descriere a produselor, acestea fiind reproduse din materialele oferite de furnizori. Ne rezervăm dreptul de a corecta eventuale omisiuni, erori în afişare care pot surveni în urma unor greşeli de dactilografiere, lipsă de acurateţe sau erori ale produselor software, fără a anunţa în prealabil.


MODALITĂŢI DE LIVRARE.


5. Prin curier:

Comenzile înregistrate de luni până vineri, până în ora 18:00, vor fi livrate în termen de 2 zile lucrătoare de la predarea coletului către curier. Acest serviciu este valabil pentru orice produs, dacă se află fizic în stoc.
Clienţii din Bucureşti sunt invitaţi la magazin de Luni până 
Vineri între orele 10:00 - 18:00, pentru a ridica produsele. Clienţii din afara Bucureştiului (şi nu numai) vor putea primi produsele comandate cu ajutorul serviciului de curierat Sameday.

Livrarea produselor se face numai pe teritoriul României prin Sameday în 24-48 ORE din momentul confirmării telefonice a comenzii pentru produsele aflate în stoc.

Comenzile înregistrate vor fi livrate dacă produsele se află fizic în stoc magazin, informarea "in stoc" nu confirmă 100% stocul din magazin
Coletul va fi livrat direct la adresa dumneavoastră, în ziua livrării veți fi contactat telefonic de către agentul Sameday curier pentru a stabili ora la care puteți fi găsit la adresa de destinaţie.

Condiții de livrare speciale

Pentru comenzile peste 1 ron cu livrare, modalitatea de plată este cu ramburs, cu cardul sau transfer bancar.

Plata transportului prin Sameday curier este inclusă în comandă.

Costuri de livrare:

Prin curier Sameday cu plata ramburs


Plata se face ramburs, include valoarea coletului (contravaloarea produselor comandate) si inclusiv plata RON indiferent de zona de expediţie, reprezentând contravaloarea transportului, asigurării coletului şi returul banilor. Produsele de pe acest site sunt oferite în limita disponibilităţii stocului. Nu pot fi cerute despăgubiri în cazul în care comanda nu poate fi onorată din motive intemeiate (lipsa produsului din stoc, eventuale greşeli de tipărire, etc.). În aceste cazuri S.C. SOGEST SRL. va anunţa clientul despre problemele apărute şi va anula comanda. Valoarea maximă a obligaţiilor S.C SOGEST S.R.L. faţă de clienţii săi, în cazul nelivrării produselor sau a livrării necorespunzătoare, reprezintă valoarea sumelor primite de la clienti.

Dacă au trecut 7 zile lucratoare şi nu aţi primit coletul, vă rugăm să ne anunţaţi sau să contactaţi curierul pentru soluţionarea eventualelor probleme apărute.

6. Comanda telefonică:

Produsele prezentate pe site-ul www.sogest.ro nu pot fi comandate direct telefonic.

7. Ridicare din magazin:

Produsul poate fi ridicat, dacă se află în stocul magazinului. Localizarea o gasiţi la rubrica CONTACT.

Comenzile înregistrate vor fi livrate dacă produsele se află fizic în stoc magazin, informarea "in stoc" nu confirmă 100% stocul din magazin


Plata produselor achiziţionate se poate face prin:
intermediul curierului

• la orice sucursală Raiffeisen Bank în baza facturii proforme (depunere numerar)
• transfer bancar în baza facturii proforme
• direct la magazin cu numerar sau card

SC SOGEST SRL VĂ SFĂTUIEŞTE SĂ FOLOSIŢI METODA CUMPĂRĂRII DIRECTE DE LA MAGAZIN SAU PRINTR-O PERSOANĂ DE ÎNCREDERE DIN BUCURESTI. LOCAŢIA EXACTĂ A MAGAZINULUI O GĂSIŢI PE SITE LA RUBRICA CONTACT.

8. Garanții și service:

Produsele comercializate de SOGEST.RO beneficiază de o garanție de conformitate conform prevederilor O.G. 21/1992, Legea 449/2003 și O.G. 174/2008. La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte, împreună cu accesoriile aferente și copiile de pe factură fiscală. În cazul în care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția.

Garanția produselor oferită de către SOGEST.RO este cea oferită de către producătorii produselor comercializate pe site.

Termenul de garanție este din momentul livrării produselor, conform datei menționate în factură fiscală.

Credem că veți fi încântați de produsele comercializate de noi, dar pot apărea diverse situații. În cazul în care întâmpinați dificultăți cu produsele achiziționate de pe site-ul SOGEST.RO, te rugăm, prima dată contactează-ne pe e-mail sau telefon. Dacă nu reușim să rezolvăm situația, vă trebui să ne trimiți produsul prin curier, pentru a-l servisa sau schimbă. Dacă se agrează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veți achita diferență.

În cazul în care solicitarea de acordare a garanției este nejustificată (gen produs funcțional, produsele care nu respectă termenii și condițiile de acordare a garanției, produs folosit necorespunzător, etc.), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse și eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).

Perioada de garanție se prelungește cu intervalul în care produsele s-au aflat în service.

Soluționarea garanției se face în maxim 15 zile calendaristice.

Limitarea și excluderea garanției.

Nu fac obiectul garanției:

  • produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatura și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.), setări și instalări incorecte, prize fară împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționarii echipamentelor.
  • în cazul utilizării anormale, necorespunzătoare sau neconforme a produsului, tratament necorespunzător, modificări asupra produsului, transport sau depozitare necorespunzătoare;
  • în cazul unei intervenții neautorizate, incorecte, reparații sau întreținere, inclusiv utilizarea de piese sau accesorii neoriginale, eșec de întreținere și service în conformitate cu instrucțiunile descrise în manualul de utilizare al produsului;
  • în cazul coroziunii părților metalice ale produsului rezultate din utilizarea necorespunzătoare, lipsa de întreținere, expunerea la umiditate sau substanțe chimice sau corozive;
  • în cazul utilizării pieselor sau accesoriilor de altă origine sau când produsul vândut a fost prelucrat sau modificat;
  • în cazul distrugerii totale sau parțiale a produsului care nu se datorează unui Defect sau în cazul deteriorării rezultate din accident, dezastru natural sau incendiu;
  • în cazul pierderii sau deteriorării software-ului instrumentului sau a informațiilor colectate de instrument, inclusiv aplicații terțe, viruși, bug-uri, programe malware sau alte interferențe;
  • în caz de forță majoră.

Produsele consumabile și accesoriile nu beneficiază de garanție – va rugăm să verificați bună funcționare a acestora în momentul achiziționării.

Garanția nu acoperă în nicio situație eventualele pierderi de informații  sau daune datorate defectării produselor, iar furnizorul nu răspunde pentru niciun prejudiciu cauzat de astfel de pierderi. În acest sens se recomandă cumpărătorilor să beneficieze de un sistem de salvare periodică a programelor sau datelor importante. Înainte de a va prezența la punctul autorizat de service, efectuați copii de siguranță ale datelor personale. Integritatea datelor nu este asigurată prin condițiile de garanție: pierderea datelor în urmă intervenției în service sau în urmă unor defecte ale mediilor de stocare nu poate fi imputată vânzătorului.

SOGEST.RO poate refuză repararea sau înlocuirea produsului neconform conform opțiunii consumatorului dacă acesta este imposibilă sau disproporționată în comparație cu soluții alternative care sunt disponibile ținând cont de valoarea produsului fără defect sau de importantă lipsei de conformitate și dacă ar putea fi realizată o reparație alternativă fără un inconvenient semnificativ pentru consumator

SOGEST.RO nu răspunde pentru orice daune sau pierderi directe sau indirecte, materiale sau imateriale, pierderi de profit sau altele similare, de orice fel, rezultate din utilizarea sau indisponibilitatea produsului.

Atenționare:

Inainte de folosirea produsului, va rugăm să citiți instrucțiunile cu atenție; să utilizați produsul corect și să respectaţi întotdeauna instrucţiunile privind siguranţa. Păstrați manualul, factura fiscală și, dacă este posibil, ambalajul. Distribuitorul nu își asumă responsabilitatea pentru defecțiunile cauzate de utilizarea necorespunzătoare a produsului. Specificațiile se pot schimbă fără o notificare prealabilă. Dacă înstrăinați aparatul, asigurați-vă că predați și manualul de utilizare odată cu aparatul. Păstrați manualul pentru consultare ulterioară


9. Politica de returnare:

În această secţiune aveţi detalii despre modalitaţile şi condiţiile de returnare a produselor achiziţionate de la Sogest.

Produsele achiziţionate la distanţă:

Produsele achiziţionate la distanţă se pot returna conform OUG 34/2014 cu completările şi modificările ulterioare, privind regimul juridic al contractelor la distanţă. Acestea se pot returna, în ambalajul original şi în aceeaşi stare în care au fost recepţionate, fără urme de utilizare, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au însoţit, împreună cu o copie a facturii de achiziţie, în termen de 10 zile lucrătoare de la primire, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelaşi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. S.C. Sogest S.R.L. va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la data primirii coletului. Suma înapoiată cât şi condiţiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale şi nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acestei comenzi.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare.

Produsele primite cu defecte:

În eventualitatea în care produsul achiziționat prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit pe loc cu un produs nou, cu condiția notificării în scris a S.C. Sogest S.R.L. sau prezentarea la sediul societății cu produsul respectiv în termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Condiții generale de returnare:

Produsele care nu sunt conforme specificațiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu unul conform. Dacă S.C. Sogest S.R.L. nu poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

S.C. Sogest S.R.L. poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fără ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initială, care pot avea o valoare între 0 si 50% din valoarea inițială a produsului.
Costul transportului produselor de la S.C. Sogest S.R.L. către client și de la client către S.C. Sogest S.R.L. revine în responsabilitatea clientului.
Sogest S.R.L. nu ridică coletele trimise prin Poșta Română, de la oficiile poștale. Decizia de asigurare sau a coletului pe durata transportului de la client către Sogest S.R.L. cade în sarcina Clientului.

Toate prețurile în lei afișate pe acest site includ TVA 19% și timbru verde.

Loading...