1.Cum cumpar ?

COMANDA ONLINE:

Alegeţi produsele de care aveţi nevoie: navigaţi pe site prin categorii şi alegeţi produsele de care aveti nevoie. Oricand ne puteţi cere informaţii suplimentare despre un produs.
Adaugă în cos: acum trebuie doar un click
Coşul de cumpărături: aici vedeţi produsele pe care le-aţi ales căt şi preţul.

Aici puteţi şterge un produs din coş, puteţi modifica cantitatea.
Dacă doriţi şi alte produse, folosiţi butonul Adaugă în coş. Iar dacă vreţi să finalizaţi comanda folosiţi butonul Finalizare comandă.
Autentificare: dacă suneţi client vechi trebuie doar să introduceţi adresa de e-mail şi parola iar dacă cumpăraţi prima dată de la noi, trebuie să vă creaţi un cont, introduceţi adresa de e-mail şi parola pe care o doriţi în câmpul parola şi confirmare parola
Datele personale: introduceţi datele personale, începând cu numele, adresa şi un telefon unde vă putem găsi după care click pe Salvează modificările
Confirmare comandă: acesta este ultimul pas. Sunt afişate datele personale (adresa de livrare) şi coşul de cumpăraturi. Dacă sunt greşeli la datele personale click pe Modifică datele personale iar dacă vreţi să modificaţi coşul de cumpărături click pe Modifică coşul de cumpărături. Dacă totul este în regula şi datele sunt corecte, trimiteţi comanda. Cumpărarea produselor şi serviciilor prezentate pe site-ul www.sogest.ro implică acceptarea acestor termeni si conditii. Înregistrarea ca utilizator al acestui site, reprezintă acordul dumneavoastră implicit privind primirea mesajelor electronice legate de produsele comercializate.

2.Schimbarea termenilor şi condiţiilor:

SC SOGEST SRL îsi rezervă dreptul să facă modificări, actualizări privind termenii şi condiţiile, fără o notificare prealabilă şi fără precizarea motivelor. Continuarea folosirii site-ului implică acceptarea modificărilor efectuate.

3. Confidenţialitate:

Datele personale ale fiecărui client sunt confidenţiale şi vor fi folosite de catre S.C SOGEST S.R.L numai în scopul declarat al acestui site. Societatea noastră se obligă să nu furnizeze aceste date unei terţe persoane. S.C SOGEST S.R.L nu işi asuma responsabilitatea pentru pierderile de informaţii datorate erorilor produselor software sau eventualelor probleme de securitate ale serverului ce gazduieşte site-ul nostru.

4. Corectarea informaţiilor eronate:

S.C. SOGEST S.R.L nu işi asumă responsabilitatea pentru textele de descriere a produselor, acestea fiind reproduse din materialele oferite de furnizori. Ne rezervăm dreptul de a corecta eventuale omisiuni, erori în afişare care pot surveni în urma unor greşeli de dactilografiere, lipsă de acurateţe sau erori ale produselor software, fără a anunţa în prealabil.


MODALITĂŢI DE LIVRARE.


5. Prin curier:

Comenzile înregistrate de luni până vineri, până în ora 14:00, vor fi livrate în termen de 2 zile lucrătoare de la predarea coletului către curier. Acest serviciu este valabil pentru orice produs, dacă se află fizic în stoc.
Clienţii din Bucureşti sunt invitaţi la magazin (Luni - Vineri), între orele 10:00 - 19:00, (Sâmbătă) între orele 10.00 - 14.00, pentru a ridica produsele. Clienţii din afara Bucureştiului (şi nu numai) vor putea primi produsele comandate cu ajutorul serviciului de curierat BOOKURIER.
Livrarea produselor se face numai pe teritoriul Romaniei prin BOOKURIER în 24-48 ORE din momentul confirmării telefonice a comenzii pentru produsele aflate în stoc şi în maxim 7 zile lucratoare pentru produsele care nu sunt în stoc. Pentru produsele care nu se află nici în stocul furnizorilor noştri, termenul de livrare poate creşte până la 20 de zile, caz în care veţi fi anunţat telefonic sau prin e-mail.
Coletul va fi livrat direct la adresa dumneavoastră, în ziua livrării veți fi contactat telefonic de către agentul BOOKURIER pentru a stabili ora la care puteți fi găsit la adresa de destinaţie. Sâmbăta, curierul nu livrează.

Costuri de livrare:

8 lei pentru Bucureşti sau Zona Metropolitană.
Zona Metropolitană cuprinde: (Otopeni, Pipera, Voluntari, Pantelimon, Dobroeşti, Popeşti-Leordeni, Măgurele Bragadiru, Chiajna, Mogoşoaia, Chitila, Buftea, Dudu, Roşu).

18 lei pentru provincie: expediţii efectuate pe întreg teritoriul României.

Costurile de livrare afişate conţin TVA 19 %

Plata se face ramburs, include valoarea coletului (contravaloarea produselor comandate) + plata RON indiferent de zona de expediţie, reprezentând contravaloarea transportului, asigurării coletului şi returul banilor. Produsele de pe acest site sunt oferite în limita disponibilităţii stocului. Nu pot fi cerute despăgubiri în cazul în care comanda nu poate fi onorată din motive intemeiate (lipsa produsului din stoc, eventuale greşeli de tipărire, etc.). În aceste cazuri S.C. SOGEST SRL. va anunţa clientul despre problemele apărute şi va anula comanda. Valoarea maximă a obligaţiilor S.C SOGEST S.R.L. faţă de clienţii săi, în cazul nelivrării produselor sau a livrării necorespunzătoare, reprezintă valoarea sumelor primite de la clienti.

Dacă au trecut 7 zile lucratoare şi nu aţi primit coletul, vă rugăm să ne anunţaţi sau să contactaţi curierul pentru soluţionarea eventualelor probleme apărute.

6. Comanda telefonică:

Produsele prezentate pe site-ul www.sogest.ro pot fi comandate direct telefonic. Este de ajuns să contactaţi la numarul de telefon: 0314271131 şi vă oferim informaţiile necesare procesării comenzii şi vă acordăm tot sprijinul şi informaţiile necesare pentru a selecta produsul care să satisfacă cerinţele dumneavoastră în cazul în care nu ştiţi ce ar trebui să alegeţi.

7. Ridicare din magazin:

Produsul poate fi ridicat, dacă se află în stocul magazinului. Localizarea o gasiţi la rubrica CONTACT.


Plata produselor achiziţionate se poate face prin:
intermediul curierului

• la orice sucursală Banca TRANSILVANIA în baza facturii proforme (depunere numerar)
• transfer bancar în baza facturii proforme
• direct la magazin cu numerar sau card

SC SOGEST SRL VĂ SFĂTUIEŞTE SĂ FOLOSIŢI METODA CUMPĂRĂRII DIRECTE DE LA MAGAZIN SAU PRINTR-O PERSOANĂ DE ÎNCREDERE DIN BUCURESTI. LOCAŢIA EXACTĂ A MAGAZINULUI O GĂSIŢI PE SITE LA RUBRICA CONTACT.

8. Politica de returnare:

În această secţiune aveţi detalii despre modalitaţile şi condiţiile de returnare a produselor achiziţionate de la Sogest.

Produsele achiziţionate la distanţă:

Produsele achiziţionate la distanţă se pot returna conform O.G. 130/2000 cu completările şi modificările ulterioare, privind regimul juridic al contractelor la distanţă. Acestea se pot returna, în ambalajul original şi în aceeaşi stare în care au fost recepţionate, fără urme de utilizare, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au însoţit, împreună cu o copie a bonului fiscal/facturii de achiziţie, în termen de 10 zile lucrătoare de la primire, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelaşi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. S.C. Sogest S.R.L. va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la data denunţării în scris a contractului. Suma înapoiată cât şi condiţiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Încheierea contractului are loc în momentul emiterii bonului fiscal/facturii fiscale şi nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acestei comenzi.
Pentru a returna un produs, vă rugam să completati formularul primit în colet sau sa descărcaţi formularul de retur şi să-l expediaţi împreună cu produsele returnate.

Produsele primite cu defecte:

În eventualitatea în care produsul achiziționat prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit pe loc cu un produs nou, cu condiția notificării în scris a S.C. Sogest S.R.L. sau prezentarea la sediul societății cu produsul respectiv în termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Condiții generale de returnare:

Produsele care nu sunt conforme specificațiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu unul conform. Dacă S.C. Sogest S.R.L. nu poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.
Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neîntelegerile, coletul va fi fotografiat și se va întocmi împreună cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se va specifica starea coletului.
S.C. Sogest S.R.L. poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fără ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initială, care pot avea o valoare între 0 si 50% din valoarea inițială a produsului.
Costul transportului produselor de la S.C. Sogest S.R.L. către client și de la client către S.C. Sogest S.R.L. revine în responsabilitatea clientului.
Sogest S.R.L. nu ridică coletele trimise prin Poșta Română, de la oficiile poștale. Decizia de asigurare sau a coletului pe durata transportului de la client către Sogest S.R.L. cade în sarcina Clientului.

Toate prețurile în lei afișate pe acest site includ TVA 19% și timbru verde.