lcp
0
Coș

Politica de returnare - Sogest

În această secțiune aveți detalii despre modalitățile și condițiile de returnare a produselor achiziționate de la Sogest.

Produse achiziționate de la distanță:

Produsele achiziționate la distanță pot fi returnate conform OG 130/2000 cu completările și modificările ulterioare, cu privire la regimul juridic al contractelor la distanță. Acestea pot fi returnate, în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost primite, fără urme de utilizare, cu toate accesoriile, etichetele intacte și documentele de însoțire, împreună cu o copie a bonului fiscal / facturii de cumpărare în termen de 10 zile lucrătoare de la primire, fără penalități și fără invocarea oricărui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, utilizând același serviciu de transport cu care a fost efectuată expedierea. SC Sogest SRL va returna valoarea comenzii in termen de 30 de zile de la data rezilierii scrise a contractului. Suma rambursată și condițiile de returnare nu includ costurile de transport.

Produse primite cu defecte:

În cazul în care produsul achiziționat prezintă defecte de fabricație, acesta va fi înlocuit la fața locului cu un produs nou, cu condiția notificării scrise prin e-mail sau prezentare la magazin cu produsul în termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Condiții generale de returnare:

Produsele care nu respectă specificațiile de pe site în momentul trimiterii comenzii pot fi returnate fără implicarea costurilor suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise care specifică natura neconformității. Clientul poate solicita returnarea valorii echivalente a produsului sau înlocuirea cu una conformă. În cazul în care SC Sogest SRL nu poate înlocui produsul cu unul conform, valoarea produsului va fi rambursată.

Pachetele care nu corespund din punct de vedere estetic vor fi respinse. Pentru a evita neînțelegerile, coletul va fi fotografiat și va fi întocmit un raport împreună cu reprezentantul companiei de curierat în care va fi specificată starea coletului.

SC Sogest SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, daune, fără ambalaj etc. pentru revenirea lor la starea inițială, care poate avea o valoare între 0 și 50% din valoarea inițială a produsului.

Costul transportului:

produsele de la SC Sogest SRL catre client si de la client la SC Sogest SRL este responsabilitatea clientului.

Sogest SRL nu preia coletele trimise de Poșta Română, de la oficiile poștale. Decizia de a asigura sau nu pachetul în timpul transportului de la client la Sogest SRL este responsabilitatea Clientului.

Creează un cont pentru adăugarea produselor la favorite.

Autentificare

Creează un cont pentru a utiliza favoritele.

Autentificare